środa, 30 listopada 2011

10 zdjęć

30 maj 2010

Antosia.Casandra,Luszczynska,Wiki,Przemku-dziękuje Wam za miłe słowa.To balsam na mojego lenia

Kris-jeju dziekuje.To tylko tak wyglada  ale jest  bardziej czasochłonne niż trudne

Dośka-ja Cie nie drażnie tylko się bezczelnie chwale.A nożyce elektryczne to fakt pomysł godny przemyślenia

Tereso-dziekuje za miłe słowa i zaproszenie do zabawy.Hmm 10-siąte zdjęcie,poszukam-mam ich teraz mało bo po noworocznym wyczynie mojego kompa wszystko zgrałam na płytki.Notabene wcale mu się nie dziwie,kto by wytrzymał z taką  ilością danych.





Oto co znalazłam-na zdjęciu są moje kocice mama  Dora /ta szara/ i córka Jola.
Jak maja dobry humor to właśnie tak się zachowują ale znacznie częściej prychaja na siebie.

Powinnam kogoś zaprosić do zabawy-więc prosze kto ma ochote pochwalić się zdjęciem-to zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz