środa, 30 listopada 2011

białe bolerko

12 sierpień 2009

Czarciku-dziekuje
Barbaratoja-Ja też lubie festyny,ale na festynie w skansenie byłam pierwszy raz i bardzo mi sie spodobało-mam nadzieje że jeszcze to powtórze.Muszę poszukać jeszcze innych skansenów z festynami-Kluki niestety sa dość daleko od Śląska ale może kiedyś w przyszłosci....

Białe bolerko skończyłam,to wersja testowa-byłam ciekawa jak wyjdzie i nawet mi sie podoba efekt.Zrobione jest z bawełny / z tej szpuli która sie kiedys chwaliłam/ Może uda mi sie zrobić takie dla siebie-tylko ten czas a raczej jego brak.
Teraz zaczełam robić chuste,lato sie już niedługo kończy-na sklepowych wystawach pojawiają sie jesienne rzeczy/brrr widziałam nawet kurtki/ Więc czas pomyśleć o czymś ciut cieplejszym,mam nadzieje że nie wystrasze tym lata i przyjemnego ciepełka /czytaj nie upałów/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz