środa, 30 listopada 2011

brzydula?

9 marca 2009

Aniu-persjanko- dziękuje,ja też nie lubie elementów ale klientka taką właśnie zamówiła.Miała być na wzór starej ale odrobine szersza i z dla odmiany z długimi rękawami.

iwi-ka,Lucynko-ciesze się że nluzeczka się spodobała,mam nadzieje że klientka też będzie zadowolona.

Przemku- dzięki,witaj znów w świecie blogowym.
Oglądacie "Brzydule" ? Bo ja nie i jak koleżanka zaczeła opowiadać o kamizelce jaką fajną widziała w filmie to widziałam .... ciemność.Ale od czego powtórki serialowe-przy kawce w odpowiednim momencie pokazała,popatrzyłam na ekran i oto efekt.Elementy oczywiście zrobione jakis czas temu teraz nabrały mocy urzędowej-nie cierpie zszywać.Na próbe zrobiłam mały rozmiar-36 ale nawet wyszło ciekawie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz