środa, 30 listopada 2011

czas

21 pażdziernik 2009

Dziś zastanawiałam się jak to jest ostatnio z niczym nie nadążam-zaległości zamiast ubywać to przybywa,planów w głowie jeszcze więcej-masakra.Powinnam mieć zakaz włanczania komputera,ale jak to zrobic jak na waszych blogach tyle sie dzieje,tyle pomysłów,inspiarcji.

Skończyłam tajny projekt-tylko musze zrobić zdjęcia bo pogoda ciut nie fotogeniczna-to go odtajnie.
A teraz pochwale się co zrobiłam,taka szybka robótka-grube druty,gruba włóczka i juz jest jeden kpl nastepny sie kończy



Ktoś pytał mnie w meilu jak zrobić poprzednie mitenki,przepraszam że nie odpowiedziałam ale z rozpędu wykasowałam całą poczte.
oto przepis
nabieramy 40 oczek,druty nr 3,5 robimy ściągacz tu 2x2  dłygość zależy od tego jakie chcemy miec długie rekawiczki-koniec za kciukiem.Zakańczamy,łączymy razem i sztdełkiem dalej na okrągło przerabiamy  tu np.2słupli,oczko łańcuszka,2 słupki robione w co trzecim zakończonym oczku.
Zszywamy dół pozostawiając otwór na kciuka-kciuk zrobiony jest tym samym wzorem na szydełku co góra mitenek
nie wiem czy dość logicznie jeśli nie to pytajcie postaram się wyjaśnic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz