środa, 30 listopada 2011

długie suszenie

6 listopad 2009

3nereida-tak te kolorki kusza mnie strasznie,ale musze skończyc zamówienie i dopiero sie do nich dobiore.Juz mnie pace świerzbią
Dośka-ciekawa jestem efektu końcowego derki,a może to niespodzianka dla teścia Władysława na ogrzanie starych kości? ;)

Anpar40-dziekuje małe zakupy,takie niby nic a daje nam tyle radochy

Przemku-od razu wszystko rozszyfrujesz,dzieki

Miałam pokazać wysuszoną chuste ale......przeszkodził mi remont.W łazience i kuchni na górze mam już nowe okna i można tynkować już łazienkie ale znów coś-jak ja nie cierpie remontów.Okazało się że przy kuciu starego tynku popękał tynk na sciance działowej na korytarzu.Tam też jest do remontu ale miało to być na końcu zrobione a tak była dodatkowa demolka.Pyłu wszędzie na centymetr,no i chuście też się dostała porcja.
Ale już jest wszystko pod kontrolą-chusta wyprana,wysuszona a mnie czekaja gruntowne porzadki

Wyszła dośc duża 190 cm szerokosci i 100 cm wysokości włóczka to Kid Moher FONSECA kupiony w e-dziewiarce-idealna na chusty i szale,delikatnie błyszcząca Poszły 3 motki po 25g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz