środa, 30 listopada 2011

jakos tak

16 wrzesień 2009

Aniu-persjanko-dziękuje,szal jest faktycznie delikatny i milutki

Iwi-ka-dziekuje za miłe słowo

Violu-dziekuje.mam nadzieje że nie tylko Tobie sie przyda wzorek
Przemku-dzięki,wcale nie jestem tajemnicza projekt jest narazie w powijakach i nie za bardzo jest co ogladać.a ostatnio nie miałam do niczego głowy,wiec musisz uzbroić sie w cierpliwość.Choć wiadomo że mężczyzni jej nie posiadają;)

Robótkowo u mnie zastój,skończyłam tylko czarny szal taki jak poprzednie dwa /różówy i w odcieniach szarości/ niestety już u klientki a zdjęć nie zrobiłam,nie było kiedy.
W ubiegłym tygodniu zmarła moja teściowa i wiadomo pogrzeb i tysiące innych spraw do załatwienia.a i nastrój nie bardzo,mimo że wiedzieliśmy że to nastapić może w każdej chwili to jak człowiek dostaje taką wiadomść to jakoś tak dziwnie sie czuje. Miała 84 lata i to nie starość dała jej rade a guz na mózgu-gdzie nam do tego wieku.........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz