środa, 30 listopada 2011

oj jak mi sie nie chce

13 listopad


Dośka-jakie pyskowanie,takiej spokojnej kobitki jak ja to nie ma drugiej-no może,a porządków nie cierpie,tak jak i prasowania brrr.A pamiętasz przysłowie-złej baletnicy przeszkadza i rabek przy spódnicy....
Czarciku-dziękuje,mnie efekt tez sie podoba,a wzorek testowałam bo mam zamówienie na bluzeczke takim wzorem-tylko ma byz z cieniutkiego kordonka,masakra kiedy ja to wydłubie

Przemku-pocieszam sie że jak się skończy remont /tylko kiedy ? /to będzie ładnie. Och ta e-dziewiarka zostatnimi zakupami dostałam próbki i .....chciałabym wszystko

Luk.recja-witaj,podziele sie wzorem tutaj,może się kkomus przyda

wzór to chusty z poprzedniego wpisu
mam tylko opis
zrobić 5 o.łańcuszka i zamknąć wokół
1.okr.3 o.łańc.2 razem przerobione słupki w kółku *3 oczka łańc,3 razem przerobione słupki w kółku o*powtórzyc jeszcze 6 razy,3 o.łańcuszka,1 ołańw 3o.początkowym łąnc.
2.okr. o.łańcprzechodimy aż do srodka nastepnego łuku i tutaj robimy o.ścisłe*5 o.łańc.1o.ścisłe wokół nasępnego łuku,od * powtórzyć jeszcze 6 razy,2 oczka łańc.,1 słupek w 1 o.ścisłym
3.okr.5o.łańcuszka *3 razem przerobione słupki,3 o.łańc.3 razem przerobione słupki wokół następnego łuku(=róg),5 o.łańc.,1 o.ścisłe wokół następnego łuku,5 o.łańc od* powtórzyc jeszcze 2 razy ,wokół następnego łuku 3 razem przerobione słupki, 3o.łańc. i 3 razem przerobione słupki na ostatni róg,2 o.łańc.,1 słupek zrobić w słupku 2 okr.

troche zawile to opsane-wzór pochodzi z Sandry z 95r ale patrząc na zrobioną chuste mam nadzieje ze dacie sobie rade

A wracając do tytułu to nie chce mi się dziargać zamówionego sweterka,choc zostały tylko rękawy do wykończenia.Oczywiście ja nie moge przy jednej robótce wysiedzieć,więc machnełam w miedzyczasie....mitenki.A co,nudnoe troche przy samych prawych oczkach


Te z mieszanki akrylu i wełny   76/24%




a te z akrylu Opus łajnie sie układa w pasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz