środa, 30 listopada 2011

po serii

16 luty 2009

Kryzys gospodarczy przeniósł sie także do mnie do domu.Zaczeło się od żle zamontowanych dzwi wejściowych-mam za swoje zachciało mi sie nowych drzwi,trzeba było dalej z kocem latać;) Fachowcy przychodzili poprawic montaż ponad miesiąc,jak juz poprawili po poprzednich partaczach to okazało się że jest uszkodzony zamek no i czkamy teraz na serwis firmowy od zamków.
Pózniej padła pralka-serwisu nie mogłam się doczekac przez dwa tygonie-dwie umówione wizyty;) cóz do trzch razy sztuka-pojawił sie fachowiec,zajrzał stwierdził że jakaś sierota zapomniała dokręcić faruch przy montarzu i woda kapałą na silnik-i silnik do wymiany,dobrze że jeszcze na gwarancji,mam czekać ok2-4 tygodni.Na szczęście pralka chodzi tylko jest baaardzo głośna.
Na dodatek komputer zastrjkował-wyłanczał się w najmniej ciekawym miejscu.Na szczęście problem został opanowany-więc mam nadzieje częściej tu gościć

A robótkowo-dalej biała bluzeczka sie udaje że robi.Miałam dośc ostatnich przebojów i zamiast robótek zajełam się czytaniem książek.Myślę że taka przerwa byłam mi potrzebna,


Czarcik,Ulkaz- dziekuje bardzo
Kajetankah- nie tylko Ty masz problem ze zrozumieniem moich mazgrołów.Sprężyłam sie i powstał kurs fotograficzny robienia paputków-mam nadzieje że dość jasny
w tym przypadku druty nr 3
1.Nabieramy 26 oczek i przerabiamy w każdym rzędzie oczka prawe,na wysokość ok.10-11cm,zakańczamy 12 oczek



2. Dalej robimy na wyskośc ok 8 cm i zakańczamy-tu dodatkowo biała włóczka przerabiana z fioletem na zmiane po dwa rzędy



3.Składamy każy prostokąt na pół i doszywamy węższy brzeg do szerszego.Tak aby powstała litera L


4.U góry w węższej części wciągamy nitke,którą mocno zaciskamy i zszywamu-wychodzi pomarszczona góra paputka.Dół zszywamy na prosto



5.Obracamy na prawą strone i wywijamy.Wychodzi paputek o rozmiarze ok.9 cm na wiek 0-3 miesiące





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz