środa, 30 listopada 2011

po

1 styczeń 2009

Witam Was wszystkich w Nowym 2009 Roku,dziękuje za ciepłe słowa i życzenia.Zamiast postanowień noworocznych-plany planami a życie i tak je skoryguje chciałabym życzyć Wam i sobie szczęścia,szczęścia i jeszcze raz szczęścia.Ci na Titaniku mieli sławe i pieniądze ale zabrakło im właśnie szczęścia.
Moi mężczyżni jeszcze śpią -od niepamiętnych czasów spędziliśmy sylwestra w domu,bez gości-i było bardzo miło.A ja właśnie zrobiłam sobie kawke i stwierdziłam że czas się odezwać.
Jakoś bardzo rozleniwiona jestem ta atmosferą świąteczną.
Zreszta przed świętami też jakoś to szybko zleciało,pokończyc zamówione gwiazdki,aniołki,posprzątać,przygotować na święta a tu jeszcze wypadło nam weselisko przed świętami-ubawilismy sie setnie.
Powinnam sie wziąć za robótki ale.......mam lenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz