środa, 30 listopada 2011

poprawa humoru

2 listopad 2009
 

Gazynia-dziękuje,uwielbiam słoneczniki

Elzunia501-dziękuje,szale to moja wielka miłóść,a ulubiony wzór jeszcze zagości nie jeden raz

Violu-dziękuje,cóż dziecku nudzi sie w czasie długiej jazdy a zabawa w "zgadnij co mam na mysli" jest dobra nawet dla tych "troche" starszych

Olina-jak zrobic kciuk?  Zostawiamy otwór na kciuka a na końcu obrabiamy dookoła

Przemku-dzięki-pojełam,wyłączyłam-mam nadzieje.Nie ma jak jak pokazac palcem,jakoś mnie zaćmiło.A przy wiązankach to i nieżle poleciałam...wiązankami

A na poprawe smetnego nastroju w piatek zamówiłam w zamotanych i e-dziewiarce addiki i włóczke.I dzis dostałam obie przesyłki.Mam kilka planów na zagospodarowanie.
Fioletowy kłębuszek moheru 50% na dokończenie chusty-już zrobiona,sie suszy.
Czarny kid moher 70% na zamówiony sweterek
Cieniowana Angora de Lux 70% moher-na szale
Trzy fiolety akryle i mieszanki z wełna pomacac sprawdzic na planowane ponczo dla MNIE a narazie będa z nich....mitenki
I  taddaam addiki 3,5 bo nagle sie okazałao ze bluzeczki z moheru nie ma na czym zrobić-diabeł ogonem nakrył moje srtare ;) dobrze zrobił

A to zapowiedziane mitenki,były jeszcze musztardowe takie same ale od razu z drutów wpadły w pazurki mojej koleżanki więc zdjęia niet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz