środa, 30 listopada 2011

powtórka z rozrywki

30 pażdziernik 2009

Eve-jank,Elzunia105,Vilemoo,Przemku-dziękuje,bardzo się ciesze że moje wypociny się spodobały
Renula30-dziękuje,też uwielbiam słoneczniki no i frezje
Czarciku-Tak,czsem az za dużo wiedzą
Dośka-mam nadzieje że paszcza już zamknięta ociupnke chłodno sie zrobiło.Ciekawa jestem tej narzuty.Też nie lubie antyspamu tylko jak wyłączyć to ustrojstwo?


Coby nie było że nic nierobie to pokazuje-cóż same powtórki w postaci juz znanych szali,nawet kolory te same.Włóczka to Luna-melanż szarości dla koleżanki na wymianke,będe miała uszyty gorsecik tylko musze jeszcze dorwać jakis fajny materiał.
Drugi  pudrowo różowy pójdzie na Dekobazar bo poprzedni sprzedałam i nie mam nic na pokaz.
Zdjęcie bez modelki bo byłam leniwa.



Wczoraj zrobiłam wiązanki na groby a mam ich aż 8 więc było co robić,dzis posprzatałam upiekłam ciasto czytaj fajnie przypaliłam bo poszłam wstawić z wężem juki do garażu,a jutro wyjazd na groby i tak przez najbliższe 3 dni.
Nie lubie Zaduszek

Ide poprawić sobie humor-zrobie nastepne mitenki.........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz