środa, 30 listopada 2011

prawie to samo

8 luty 2010

Lucynko-dziekuje za miłe słowa i wyróżnienia.Patrzac na nie tak jakoś ciepło się robi na serduchu.

Piuma-dziękuje.Świeczniki mąż zrobił z odpadków krokwi z dachu a otwory wywiercił specjalnym wiertłem-kupił na allegro

Anpar40-dziękuje,wbrew pozorom to nie takie trdne

Renula30-dziękuje.Reniu otwieraj warsztat może szybciej wywołasz wiosne

Art-glass-ak-dziękuje

Vil-dziękuje

TUE-dziękuje,oczywiście że zajrzałam do Ciebie-robisz cudne serwety

Dośka-Ty sie nie wymiguj,na wiosne czekasz?

ViVi-dziękuje.Masz racje Małgosiu na grubych drutach wychodzą sliczne szale.

Elżunia501-dziękuje.Ażury wcale nie sa TAKIE TRUDNE.Na początek spróbuj jakiś prosty wzór-w większości to własnie prawe i lewe oczka+narzuty i 2 lub 3 oczka razem

Przemku -dziękuje.Mnie też decu nie wciągło od razu,ale jak napatrzyłam się co można zrobić i poczytałam jak-to nie wytrzymałam i .... wsiąkłam.Spróbuj

Nitkowa_czarownico-dziękuje.A wzór jest prosty i efektowny.
Ten sam zastosowałam w tym szalu,tylko na prawej stronie zamiast lewych sa oczka prawe.

Szal zrobiony z Sasanki,druty nr.5  poszło troche więcej niz jeden motek-wielkość 70x150 cm


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz