środa, 30 listopada 2011

SZALeństwa

4 wrzesień 2009

Blogniedzielny-dziekuje,kopiuj ile chcesz-schematy umieszczam aby z nich inni tez skorzystali
Czarciku-dziękuje Asiu
Pandoro-dziękuje.A szal sprawdziłam przehodzi przez obrączke-fakt ciut dużą,ale jednak-;D  Co do Luny tez długo nie mogłam sie do niej przekonać.ale na delikatne szale czy chusty jest idealna.Teraz kupiłam na próbe motek białej Lavity zobacze jak sie sprawuje.
Przemku-dziękuje,ale nie licz na dłuższe wpisy.Co do weselszych to postaram się.Byłam u Ciebie i ....tempo masz naprawde dobre.Narazie cieszmy się jesienia bo niedługo szarugi,zimnica-u mnie dzis pada,brrr

Dobra miały być weselsze wpisy.Mój czwartoklasista zachwycony nowymi przedmiotami,nawet 7 lekcjii go nie przeraża-przynajmniej narazie-ha ha   A ja mam troszke czasu na robótki.Dzis kończe jeden z zamówionych szali i jeśli czas pozwoli to zaczne drugi taki sam tylko w innym kolorze.Jak zrobie zdjęcia to sie pochwale.
Zrobiłam przerywnik od tego SZALeństa i powstała taka broszka-kilka obszydełkowanych drewnianych korali,duża agrafka i jest...idealne zapięcie do szala


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz