środa, 30 listopada 2011

tajny projekt i sex

24 pażdziernik 2009


Barbaratoja-dziękuje
Doska-nie czaruj tylko wklepuj bo bede gryżć.Osobiście tez wole wory nosić-na szyi/ oczywiście / a mitenki kradnij ile chcesz ale czekam na efekty

Przemek-dzieki,dobra to ujawniam

Ujawnie co ostatnio robiłam-
1.aniołki i gwiazdki aby raz wcześnmiej-ale mało i znane więc nie pokazuje
2.wróciłam do decu i mam znów całą mase pomysłów

A wczoraj pojechalismy do Nadleśnictwa Sztucznych Choinek czyli Koziegłów po choinke bo stara odmówiła współpracy juz dość dawno ale jakoś było żal ja tak porzucić-cóz wszystko ma swój kres.I mamy nówke  nie śmigana jak mówi mój syn.
Jadac do domu graliśmy w zgadywanki,ja wymyśliłam prąd, podpowiedzią było ze jest niebezpieczny dla zdrowia na co mój wąż stwierdził ze to może być...sex
oczywiście nasz 10 latek nie wytrzymał i z poważna mina zapytał-
Tata to dlaczego sie kochasz?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz