środa, 30 listopada 2011

wakacyjne wspomnienia

30 sierpień 2010

Mamiczu-Małgosiu dziękuje,a do Ciebie często zagladam tylko nie zawsze mam czas zostawic komentarz.

Tereso,Ciaachoo,Zula,Przemku,Jaa,Sebastian-dziękuje za miłe słowa

Dośka-jestem,jestem.

Zagladam na Wasze blogi,czasem nawet komentuje.ale ogólnie jakoś tak wszystko bez ikry.
Coś tam dłubne,odgruzowałam ogród z grubsza-zostało poprzycinanie przekwitniętych krzewów i
poprzesadzanie co nieco.Znów mam nowe pomysły na "przemeblowanie" ogrodu.
Robótkowo też coś się dzieje,skończyłam sweterek dla dwulatki tylko musze zdjęcia zrobić a pogoda dziś pod psem i nie za bardzo zapowiada się lepsza więc musicie poczekać.

Dziś  wakacyjne wspomnienia

Ustronie Morskie-cudowna plaża i super słoneczna pogoda




Gaski-Latarnia,troche wiało ale widoki cudne





Dobrzyca-ogrody Holtulus, byłam tam po raz drugi i na pewno nie ostatni. 26 tematycznych ogrodów-dla mnie numer jeden to ogród niebiesko żółty








A w sierpnu byliśmy po drugiej stronie Polski

Ojcowski Park Narodowy









Wieliczka-dlaczego dopiero teraz tam pojechaliśmy? Kto nie był niech jedzie-robi wrażenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz