środa, 30 listopada 2011

wielkanoc tuz tuz

20 marca 2010Viola-dziękuje

Tereso-dziekuje,ja też mam nadzieje że następne chusty będą ładniejsze-grunt że już wiem o co chodzi

Dośka-czepiasz sie.Koniec zimy jest i już,dziś słyszałam jak rano śpiewał  jakiś ptaszek!!!!

Przemku-dzięki a na ciuszek musisz poczekać do nastepnego wpisu

Bo dziś będzie wiosenne już troche wielkanocnie.Jako że już niedługo Święta to zaczne Was męczyć robótkami w tym klimacie.Koszulek na jaj nie pokazuje-wzory takie jak w ubiegłym roku,nowości brak to i zdjęc nie chce mi się powtarzać.
Zrobiłam z ato troche nowych gęsich wydmuszek w decoupage ale musze je jeszcze obfocić.
Dziś królują świece-kupiłam specjalny preparat do klejenia na  świecach,przykleja się rewelacyjnie.
Świece maja ok 15 cm i 7 cm średnicy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz