środa, 30 listopada 2011

wymianka wielkanocna

24 marzec 2010

Lucynko,Splociku-dziękuje,to nie żadna tajemnica-ten klej to medium do świec i mydeł To-Do można je kupic np. w Decupage.art  Poniewaz zostawia po sobie delikatną poświate ja maluje całą świece,bardzo cieniutko-klej jest bardzo wydajny.Palcem dociskam serwetke lub papier-nie namaczany i jeszcze raz po wierzchu przeciągam klejem.i to wszystko jest równo,ładnie.Można mieszac z farbami 1:1 i malować świece.Medium daje naprawde mnóstwo możliwości i jest bardzo wygodne.
Próbowałam kleić na żelazko ale nie podobał mi się efekt-cóż może brak mi było wprawy?

Przemku-dziękuje,jeszcze troche cierpliwości

Musze się pochwalić jakie cudeńka dostałam w wymiance wielkanocnej od Ani z http://niebo-almirani.blogspot.com/   oczywiscie słodkości nie dotrwały do zdjęć.
Jak tylko otworzyłam paczuszke to wiedziałam jakie będzie przeznaczenie tych cudowności.Lala zostaje pilnowac kompa przed moimi chłopakami a ślimak będzie pilnował drzwi wejściowych-już tam idzie,do świąt akurat dojdzie.
Aniu jeszcze raz dziękuje za prezenty i miłe słowa.
A teraz uciekam walczyć dalej z oknami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz