środa, 30 listopada 2011

zaleglosci,wyróżnienia...

1 luty 2010

3nereida-dziękuje za wywóżnienie,to bardzo miłe że ktoś mnie docenia.

 

wz-dziękuje,motyw jest bardzo prosty i szybko nabiera się wprawy w robótce

eve-jank- dziękuje,tak szal wyszedł bardzo przytulaśny

iwona D.G mdc-dziękuje

Przemku-dzięki,u mnie też posypuje a juz wczoraj myslałam że ciut popuści ta zima,było 0 C  I ja naiwna łudziłam się że moje czary coś zdziałały


Robótkowo donosze że jeden szal się suszy-ciepły szal.Drugi na drutach w trakcie-ten już cięńszy,może jednak ta wiosna przyjdzie.

Jednak niech poczeka aż mi poprawią drzwi,jak jest ciepło niestety nic sie nie dzieje i nie da sie udowodnić że coś jest nie tak.
W sobote montarzyści coś tam poprawili ale zbytniej poprawy nie ma-czekamy na serwis producenta.

Dziś coś z decu,obiecane zaległości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz