środa, 30 listopada 2011

zaległości cd.2

7 grudzień 2009

Nitkowa_czarownico-dziękuje ale nie potrafie wybrac tylko kilku blogów moja lista byłaby bardzo dłuuuuga

Violu-dziękuje
Przemku-dzięki.Ty cos przeoczyłeś?-nie wierze

Przepraszam was wszystkich za brak komentarzy na Waszych blogach-czytam wszystko /niezawodny czytnik / ale troche gorzej z komentarzami-nie nadążąm.
Ostatnio coś tam robie,troszke grzebne to za chwile coś innego a wczoraj nagle mnie olśniło że jest dwa tygodnie do Świat i należy pomysleć poważnie nad przygotowaniami.
Tak więc dziś zaczełam kończenie pozaczynanych projektów-ale o tym w następnym wpisie.dzis jeszcze zaległe zdjęcia.

Szal z angory de lux color-niestety mój aparat znów przekłamał kolory-musze popracować nad zdjęciami,pilnie!!!!



dziekuje za miłe słowa i wyróżnienie.Jest mi ogromnie miło że pomyślałas o mnie,a ja znów nie umiem się zdecydować które blogi wyróżnić-

Dośka-trzymam za słowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz