sobota, 9 czerwca 2012

Tęcza

Aneta005,Viola,Violetta666,Lady Rottweiler,Gooocha,Kasia-dziękuje

Persjanka-dziekuje Aniu.Chusty zrobione są z Magic Angora YarnArtu-tez strasznie mi się podobaja te zmiany kolorów
Ninkaw-dziękuje.Ja czasem robie "gotowce" ale najbardziej jednak lubie takie wymyslane wzory
Anka480-dziękuje.Też długo podchodziłam do tematu chust ale jak zrobiłam pierwszą tak nie umiem skończyć
Dośka-staram się,staram..
NikiTka-masz racje jak to dobrze że mamy inne gusta,inaczej byłoby strasznie nudno
Choć to nie sezon na chusty ale nie moge się powstrzymać mając takie śliczne kłębuszki w pudełku
I oto efekt-włóczka ma takie cudne kolory że zrobiłam tylko ażur na samym dole

8 komentarzy:

  1. No nie trzeba wymyślnych wzorów a chusta jak malowana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna :-)
    Kolory faktycznie cudne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, przy włóćzce taaakiej urody wystarcza gładko robić i już jest efekt! Pozdrawiam serdecznie!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory
    Idealna na lato

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie włóczki, cudna chusta:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno dawno temu zrobila Pani rozowy sweter z grucha. Mozliwe jest zrobienie takiego na zamowienie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bij zabij mnie Iśka , ale w mordę jeża zapominam wpisać nowego adresu Twego w linki .Wczoraj byłam na wp u Cię i nawet skomentowałam , lecz komcio się zestolcowało

    macham jeszcze cierpliwie , ale zaczynam obgryzać tynki .MAMUSIA w piątek jest odbierana

    OdpowiedzUsuń